Streams // Technology Discussions e събитие организирано от професионалисти в областта на информационните технологии.
Поканени са над 100 маркетинг експерти от водещи компании в България.
Събитието е достъпно само с покани, поради ограничения брой места. Остават 20 свободни до изчерпване на количествата, пишете ни тук ако искате да присъствате.

Панел
Кампании
Click here!
Панел
Инструменти
Click here!
Панел
Култура
Click here!

Панелисти
Click here!
Татяна Трифонова (водещa)

Преди пет години, заедно с мега-як екип основава дигитална агенция - MediaBASKET, където в ролята си на шеф, въоражена със скромен опит и достъп до интернет, решава разнообразни счетоводни, хостинг, как-да-направя-банер-30К, трудово-правни, леки технически, тежки човешки и други проблеми. През последните няколко месеца не е шеф и се занимава със Streams.

Христо Ласков (водещ)

Следя технологичния сектор от 10 години насам, от различни гледни точки. По равно професионалист и ентусиаст. Прекарвам 98% от времето си в опит да съчетая двете си любими неща - едното е интернетът, другото - друг път. Основната съставка на проектите ми: ентусиазма, съчетан с цифрите.

Павел Кунчев

Павел е един от основателите на TimeHeroes.org и digital/interactive producer в DDB Sofia. Учил е Стопанско управление в СУ, но, съдейки по липсващата диплома, не го е завършил. Обича да си говори с брандове онлайн, но те не обичат. Затова понякога е тъжен. В свободното си време е на работа.

It is a mistake to put „management of social media accounts” among the creative jobs. It belongs in accounting.

Александър Варов

Водещ експерт по дигитални медии и маркетинг, с голяма роля в изграждането на българския пазар за онлайн рекалама. През годините покрива ключови позиции в Dir.bg, Mail.bg, Investor.bg, Darik Web и др. Управляващ партньор в Post Effects и Design Picnic Studio, член на борда на директорите на Mail.bg и съосновател на Горичка.

Иван Ралчев

В Швеция прегърнах идеите на северната школа в маркетинга. Днес с удоволствие посрещам предизвикателствата, докато ги прилагам на родна почва във Fibank. Междувременно чакам с нетърпение момента, когато телефонът ми ще ми поръча любимия обяд, когато наближа ресторанта, а аз след това ще измрънкам в Twitter. Хубаво нещо са новите технологии.

В света на технологиите думите и вниманието са още по-важни.

Светослава Карадиева

Head of interactive в агенция New Moment New Ideas. Мисли, че предимствата на дигиталната среда могат да направят страшно много за смислената идея, но не и да рабоят вместо нея. Убедила се е в това от времето на „да пробваме в интернет“ и няма да спре да го повтаря и след „нещо във фейсбук" и "дайте да направим един мобилен ап".

Младен Борисов

Младен Борисов е мениджър в отдела за Social Media Marketing & SEO на ilyan.com, където ръководи услугите за социалните мрежи за клиенти като Danone, Heineken, Белла България, Захарни Заводи, Bacardi, Martini и други водещи брандове. Младен има над 6 години опит в тази сфера и е реализирал множество кампании в България, Великобритания и САЩ. Усилията на екипа на Младен бяха оценени с награда за най-иновативна кампания през 2011 г. за кампанията „Стани Милка фен”.

Петар Шварц

В момента е част от маркетинговата сила на Melon Mobile. Започва кариерата си като Flash програмист. Сдобива се със завиден опит в интерактивните медии, анимация и видео, докато ръководи средно голям екип в Melon. Взима рязък завой в посока – разработка на мобилни приложения и маркетирането им. Интересите му са в посока – ролята на технологиите в рекламата и образованието.

Любомир Ноков

Любомир Ноков е баща на три деца, майстор по „Медии и комуникации” от Университета в Лион и съинициатор на няколко бизнеса (Harmonica, Биомаг, Капаска, Тенис клуб Малееви) и няколко не-бизнес инициативи (Горичка, Хранителна банка).

Владимир Петков

Предпочита да го наричат Каладън. В момента е Chief Technology Officer в AII Data Processing.

Горд е, че участвал в проекти като инициативата „Софтуер с отворен код за българските неправителствени организации”, “GNOME на български!”, NGO-in-a-BOX и bpm* ‐ зона за хиперкултура. В постоянна дилема е дали да си обръсне брадата. Щастливо женен.

Методи Дреновски

През 2005 година създава най-голямата хостинг компания в България – СуперХостинг.БГ, която постепенно се утвърждава, като компанията с най-голямо доверие и надеждност на хостинг услугите.

Илиян Ковачев

Илиян е създател на студиото ilyan.com. За 18 гoдини той води компанията през метаморфозите на потербителските предпочитания от аналогови през електронни към дигитални медии. ilyan.com вече е една от най-големите дигитални агенции в България. Сега развива креативната дейност на компанията в Лондон където работи с глобални брандове като Zynga, Disney, Samsung...

Иван Попов

Иван Попов завършва анимационно кино в НБУ и специализира интерактив стори телинг. Работи в сферата на рекламата от 7 години, зад гърба си има няколко големи вирусни кампании, автор е на късометражни анимационни филми и на редица анимационни реклами.

Print sucks!

Желез Атанасов

Желез Атанасов е на 25 години. Работи като Strategic planner в рекламна агенция Noble Graphics от 2010. Обича котки.

Йордан Жечев

Йордан е на трийсет. Работи в ДДБ. Има син. Горното, в зависимост от гледната точка може да значи: “Йордан вече одъртя. Работи в гръцка агенция. Е доказано чичак.” или: “Йордан тепърва ще прави хубави неща, щото вече има опит. Работи на правилното място, за да прави хубави неща. Доказано е направил поне едно хубаво нещо.”

Николай Кискинов

Николай Кискинов от "Пенков, Марков и партньори" е един от водещите адвокати в областта на електронната търговия и информационните технологии. От 2012 г. е и секретар по правните въпроси на Българската Уеб Асоциация.

Партньори: